۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۱۶۷۶۱
معاون رئيس جمهور در سفر به سامان :

اولويت دولت تدبير و اميد، حمايت ويژه از سرمايه گزاران بخش خصوصي در گردشگري و توريسم است

معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي کشور گفت:سرمايه گزاران بخش خصوصي در گردشگري و توريسم به صورت ويژه حمايت مي شوند
اولويت دولت تدبير و اميد، حمايت ويژه از سرمايه گزاران بخش خصوصي در گردشگري و توريسم است
به گزارش جهانبین ، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي کشور که به عنوان نماينده رئيس جمهور در سفر استاني، به شهرستان سامان حضور پيدا کرده بود در گفتگو با خبرنگار سامان ما، گفت: طرح توسعه گردشگري شهرستان سامان و ديگر شهرهاي توريستي چهارمحال و بختياري به طور اختصاصي تصويب و به اجرا مي رسد .

دکتر مسعود سلطاني فر افزود: شهرستان سامان توانمندي هاي ويژه اي براي جذب گردشگر داخلي و خارجي دارد و در جلسه شوراي اداري استان که فردا با حضور رياست جمهور برگزار مي شود اين موضوع با تاکيد بيشتري پيگيري مي شود.

وي با اشاره به بکر بودن برخي نقاط چهارمحال و بختياري در بحث گردشگري گفت: شهر سامان يکي از مناطقي است که از نظر تفريحي، تاريخي، زيباشناختي و آب و هوا در اولويت هاي دولت تدبير و اميد قرار گرفته و اميد است با تصويب طرح هاي حمايتي از صنايع دستي کشور اين شهرستان هم با ظرفيت هاي موجود شاهد به اشتغال درآمدن اغلب جوانان بومي خود باشد.

به گزارش سامان ما، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي کشور به همراه جمعي از مسولان اين سازمان، صبح امروز از پل تاريخي زمانخان و اردوگاه تفريحي چمعالي در شهرستان سامان ديدن کرد.

گفتني است سفر هيئت دولت صبح چهارشنبه ۱۵ مرداد آغاز و فردا پنجشنبه با جلسه شوراي اداري استان در استانداري چهارمحال و بختياري به پايان مي رسد.

انتهاي خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۳:۰۵

2 Jan 2020